Klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.

Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.  Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

FORMEN
Meensesteenweg 449
8501 Kortrijk-Bissegem

info@formen.be
tel. +32 56 36 26 44 

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Formen bij aangesloten is.

Heeft u een klacht over een aankoop maar wilt u geen rechtszaak aanspannen, dan kunt u proberen om via het Europees platform voor de regeling voor onlinegeschillenbeslechting tot een oplossing te komen.

Het adres van deze website is:
http://ec.europa.eu/odr/